[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.W środku znajdą pergamin z wyrytymi symbolami (plik pergamin.jpg - wydrukuj i wręcz go graczom.Teraz wielkie pole do popisu dla graczy: ROZSZYFROWAĆ TEKST na pergaminie!!!!Oczywiście niezbędna będzie w tym twoja pomoc.Poniżej TYLKO DLA MG tekst wiadomości:„Ten ktorego cialo to grobowiecna polnoc od krolowoko Kadida to taltaon widzi”(nie ma tu polskich liter- dla ułatwienia- będziesz musiał pomóc w tej kwestii) KLUCZ DO SZYFRU- zamieszczony w pliku „klucz.jpg”Geniusz arytmetyczny nauczy BG podstaw kryptologii:lznak powtarzający się najczęściej to samogłoska o (najczęściej występuje w staroświatowym- a w tym języku jest wiadomość wnioskując z napisu na skrzyni)llodstępy między wyrazami będą tam, gdzie znaki są najbliżej siebie ( autor tekstu był przesadnie ostrożny)llnależy przeliczyć ilość powtórzeń każdego znaku w tekście- i działać według schematu: PRZEWAŻNIE więcej samogłosek niż spółgłosekllpotem należy próbować dopasować słowa.l5.szukać w kontekście słowa określającego strony świata, przyimków : z, od , to, w, ( często używane przy określaniu miejsca)Gdy magowie usłyszą następujące słowa z ust BG zareagują i wyjaśnią ich znaczenie:ltalta - laska ze skarabeuszem, symbol kolegiumllKadid - legendarny władca tego królestwa, jego posąg (wraz z kilkoma innymi królami) jest niedaleko miastalReszta należy do ciebie, MG.i twoich BG.Z rozszyfrowanego tekstu BG powinni się dowiedzieć, że grób Gebhresa jest na północ od posągu króla Kadida.Dokładne wskazówki otrzymają na miejscu.Rozdział 5: GrobowiecPo dotarciu do pomników królów BG zauważą, że posąg Kadida ma wgłębienie w miejscu prawego oka.Powinni skojarzyć, że należy tam umieścić tatlę (i tutaj pewnie MG będzie musiał pomagać).Jeżeli jeden BG wejdzie na posąg, umieści tam taltę i będzie patrzył na północ, około południa słońce odbije się od złotego skarabeusza i wskaże miejsce grobowca.Tam należy kopaćPo przekopaniu kilku metrów BG zauważą ciała trzech ludzi ( rabusiów) wypalonych przez jakąś ogromną siłę trzymających w ręku worki ze skarbami ( k 10 złotych naszyjników, 2*k100 ZK i 5 pierścieni z oczkiem w kształcie skarabeusza /!!!/).W tym momencie wszyscy przewodnicy i tragarze uciekną ( k6 może zostać po udanym teście CP jednego z graczy).Kopiąc dalej znajdą schody prowadzące w dół do częściowo otwartych kamiennych drzwi.W grobowcu BG napotkają k10 mumii ( patrz : zasady specjalne mumii) i po kilku godzinach tułaczki natrafią na kwadratową komnatę.W centralnym punkcie znajduje się sarkofag ( ze stali obsydianowej- metalurgia), a w kątach komnaty cztery inne sarkofagi.Gdy BG wyjdą, z sarkofagu na środku wyjdzie mumia-demon (Gebhres opętany przez Baalrukha) i zaatakuje graczy.UWAGA- działa na nią tylko broń magiczna!.EPILOG:Jak już BG doprowadzą mumię do Żywotności 0 ( nie zdążą jej zabić)- z ciała mumii uleci cielista część demona i rozpadnie się na kawałki zostawiając po sobie róg i k10 litrów krwi.Eteryczna część demona przeniesie się do królestwa chaosu.Następnie z kątów pokoju, z sarkofagów wyjdą mumie 4 demonologów.Każdy z nich ( i mumia Gebhresa) będzie miał na ręku pierścień ze skarabeuszem ( te same pierścienie znalezione przy wejściu- znikają z miejsca, gdzie dali je BG).Czterej umieszczą Gebhresa w sarkofagu, a potem sami wrócą do swoich.Po powrocie do wieży magów BG otrzymają wynagrodzenie i transport do starego świata.Proponuję przyznać do 200 PD, a pogromcy Baalrukha dodatkowo Punkt PrzeznaczeniaCHARAKTERYSTYKI:Skorpion gigantycznySzWWUSSWTŻWIAZRCPINTOPSWOGŁ4551556132021010101020-Zasady specjalne: istnieje 30% szans, że atak skorpiona zakończy się ukąszeniem- wtedy wykonać test zatruciaMumia- stosuj charakterystyki z podręcznika, Baalrukh/Gebhres- stosuj charakterystyki Baalrukha z podręcznikaAutor:Nosferatu [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • centka.pev.pl
  •