[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Te Zdolnosc maja: Najemni pracownicy, Stolarze, Elektrycy, MechanicySpecjalizacje: Stolarka, Komputery, Elektronika, Maszyny, Pojazdy, ElektrykaZabezpieczeniaZnasz wlasciwe techniki i potrafisz posluzyc sie narzedziami, sluzacymi otwieraniu zamkow, samochodowym kradziezom, zakladaniu i dezaktywowaniu antywlamaniowych alarmow, otwieraniu sejfow i skrytek, a takze wiele innym formom wlamania i przelamywania zabezpieczen.Wiele osob posiadajacych Umiejetnosc Zabezpieczen nie wykorzystuje jej do prowadzenia dzialalnosci przestepczej, a raczej na odwrot - zabezpiecza ludzi przed takimi ewentualnosciami albo dedukuje po fakcie, jak to sie moglo stac.* Nowicjusz: Potrafisz otworzyc wytrychem prosty zamek.** Praktykant: Potrafisz krasc samochody.*** Fachowiec: Potrafisz rozbroic domowy alarm.**** Ekspert: Potrafisz otworzyc sejf.***** Mistrz: Przed toba i Fort Knox nie jest bezpieczny.Te Zdolnosc maja: Kryminalisci, Slusarze, Oficerowie policji, Detektywi, Specjalisci ochronySpecjalizacje: Elektronika, Szybkosc, Cisza, Otwieranie zamkow, Kradziez samochodowa, Rozbrajanie alarmow, Sejfy, SkrytkiSkradanie sieSkradanie sie jest Umiejetnoscia pozwalajaca ci przekradac sie i kryc tak, by nikt cie nie widzial, ani nie slyszal.Zwykle stopien trudnosci wyznacza wartosc Percepcji tych, przed ktorymi chcesz sie skryc.Skradanie sie nabiera wyjatkowego znaczenia, kiedy wampiry uczestnicza w Lowach.* Nowicjusz: Potrafisz sie skryc w ciemnosci.** Praktykant: Potrafisz ukryc sie w cieniu.*** Fachowiec: Jestes doswiadczonym mysliwym.**** Ekspert: Potrafisz bezglosnie przejsc po pieciocentymetrowej warstwie suchych lisci.***** Mistrz: Przywodca klanu NinjaTe Zdolnosc maja: Kryminalisci, Szpiedzy, ReporterzySpecjalizacje: Zakradanie sie, Ukrywanie sie, Czajenie sie, Ukrycie w cieniu, Ukrycie w tlumie, Czolganie sieSztuka przetrwaniaOdludzie jest niebezpiecznym miejscem, przynajmniej dla tych, ktorzy go nie znaja.Sztuka przetrwania to umiejetnosci wyszukiwania sobie schronienia, znajdywania wlasciwej i wzglednie bezpiecznej drogi oraz tropienia.Kiedy stosujesz Umiejetnosc Skradania sie na odludziu, nie mozesz rzucic wieksza liczba kostek niz wartosc twojej Sztuki przetrwania, niezaleznie od wartosci twojego Skradania sie.* Nowicjusz: Przezyjesz osmiokilometrowy spacer.** Praktykant: Zapoznales sie z odludziem.*** Fachowiec: Potrafisz przyrzadzac naturalne leki.**** Ekspert: Na odludziu czujesz sie jak w domu.***** Mistrz: Znalazlbys oaze w Dolinie Smierci.Te Zdolnosc maja: Dzicy, Mysliwi, Lesniczy, Wedrowcy, TubylcySpecjalizacje: Tropienie, Arktyka, Dzungla, PolowanieInne UmiejetnosciPilotowanie, Gotowanie, Zeglarstwo, MalowanieWiedzaWiedza obejmuje wszystkie Zdolnosci, ktore wymagaja regularnej dyscypliny umyslowej, nie zas cielesnej.Tak wiec wszystkie rzuty na Wiedze stosuje sie tylko w koniunkcji z Cechami Mentalnymi.Chociaz punktowym wartosciom Wiedzy przypisalismy kolejne stopnie naukowe, szkola nie jest jedynym srodkiem na zdobycie Wiedzy, choc najbardziej powszechnym.W wiekszosci wypadkow Wiedze zdobywa sie w szkole, lecz mozna sie tez uczyc samemu lub brac korepetycje.Jesli nie masz opanowanej danej Wiedzy, nie mozesz nawet wykonac rzutu, ktory jej wymaga.Sa oczywiscie wyjatki, np.kiedy Narrator uzna, ze rzut dotyczy jedynie trywialnych wiadomosci, ktore kazdy mial szanse poznac.BiurokracjaTa Wiedza dotyczy przekupywania urzednikow miejskich i radzenia sobie z politycznym systemem.Dotyczy takze wiedzy urzedniczej, co oczywiscie zaklada przynajmniej podstawowe zdolnosci organizacyjne, ktore moga okazac sie niezwykle przydatne w grze.* Student: Masz dobre zdolnosci organizacyjne.** Absolwent: Pojmujesz struktury wladzy (wiesz, kto naprawde rzadzi).*** Magister: Mozesz bez konca stosowac taktyke wymijajaca.**** Doktor: Potrafisz zarzadzac administracja na wysokim szczeblu.***** Profesor: Umialbys zalatwic sobie spotkanie z prezydentem USA.Te Zdolnosc maja: Prawnicy, Politycy, Dziennikarze, Kierownicy, UrzednicySpecjalizacje: Negocjacja, Intryga, Przekupstwo, Dyplomacja, Krzyzowanie planow, Odwlekanie, Obchodzenie systemu, BluffowanieInformatykaWiesz jak obslugiwac i programowac komputery.Moze nawet potrafisz opracowac wlasny system.Jesli chcesz wlamywac sie do komputerowych systemow, musisz znac te Wiedze.* Student: Potrafisz odpalic gre komputerowa.** Absolwent: Miales co najmniej czworke z Programowania w kodzie binarnym.*** Magister: Jestes kompetentnym programista i mozesz opracowac swoj wlasny software.**** Doktor: Zyjesz z oszukiwania Ma Bell.***** Profesor: Dlaczego nie grasz w Cyberpunk 2020TM?Te Zdolnosc maja: Programisci, Analitycy danych, Gracze, Studenci, HackerzySpecjalizacje: Hacking, Programy wirusowe, Odzysk danychFinanseZnasz sie na wycenie roznych rzeczy i potrafisz wlasciwie ocenic wartosc wielu rozmaitych przedmiotow.Twoje doswiadczone oko wyceni prawie kazdy przedmiot z dosc duza dokladnoscia.Finanse czesto wykorzystuje sie w polaczeniu z innymi Zdolnosciami, aby uzyskac dobra cene.* Student: Potrafisz dokonywac podstawowych obliczen i mozesz prowadzic ksiege rachunkowa.** Absolwent: Chodzac do szkoly businessu lub zdobywszy jakies praktyczne doswiadczenie, znasz sie na wyzszym zarzadzaniu.*** Magister: Moglbys byc bankierem w miedzynarodowym banku [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • centka.pev.pl
  •