[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.PYTANIA:PYTANIA:1.Definicja emocji.2.Różnicowanie się emocji we wczesnym dzieciństwie.3.Interioryzacja źródeł emocji.4.Rozwój potrzeb emocjonalnych, przykłady.5.Ku czemu powinny zmierzać oddziaływania wychowawcze dotyczące funkcjonowania emocjonalnego dziecka?6.Różnica między potrzebami emocjonalnymi a potrzebami związanymi z systemem poznawczym.7.Źródła emocji, zmiany rozwojowe.8.Funkcje emocji.9.Wpływ emocji na procesy poznawcze.10.Formy przejawiania się emocji:11.Główne kierunki zmian w rozwoju emocjonalnym:12.Główne kierunki zmian rozwojowych w zakresie percepcji społecznej.13.Decentracja interpersonalna.14.Oddziaływania wychowawcze sprzyjające rozwojowi decentracji interpersonalnej u dziecka.15.Zmiany rozwojowe w zakresie rozwoju kontaktu i interakcji społecznych.16.Jak w miarę rozwoju dzieci zmienia się rola dorosłego w ich wzajemnych interakcjach?17.Główne etapy rozwoju ocen moralnych wg koncepcji Piageta.18.Realizm moralny.19.Przejawy heteronomii moralnej.20.Studia rozwoju moralnego wg Kohlberga.21.Co to jest osobowość?22.Zmiany w toku rozwoju wiedzy o świecie.23.Samowiedza, ja realne, ja idealne.24.Warunki powstawania u dziecka pojęcia „ja”.25.Jak zmieniają się z wiekiem źródła samowiedzy?26.Jak zmieniają się z wiekiem funkcje samowiedzy?27.Jakie właściwości struktury „ja” sprzyjają motywacji jednostki do rozwoju?28.Interioryzacja źródeł samowiedzy.29.Rozwój funkcji samowiedzy.30.Koncepcja E.Eriksona - psychospołeczna teoria rozwoju osobowości.31.Koncepcja J.Marcia - teoria osiągania tożsamości.32.Zmiany w zakresie potrzeb + rozwój tożsamości.33.Rozwój systemu motywacyjnego, potrzeby, tendencje rozwojowe.34.Podstawowe osiągnięcia rozwojowe wieku niemowlęcego.35.Podstawowe osiągnięcia rozwojowe wieku poniemowlęcego.36.Podstawowe osiągnięcia rozwojowe wieku przedszkolnego.37.Podstawowe składniki dojrzałości szkolnej.38.Podstawowe osiągnięcia rozwojowe wieku młodszego szkolnego 11-12 lat.39.podstawowe osiągnięcia rozwojowe wieku dorastania, kierunki zmian rozwojowych.40.Okres dorosłości.41.Wiek średni.42.Starość.43.Podstawowe osiągnięcia rozwojowe młodszego wieku szkolnego w zakresie rozwoju procesów poznawczych.44.Podstawowe osiągnięcia rozwojowe młodszego wieku szkolnego w zakresie rozwoju społeczno - emocjonalnego.45.Zjawisko „poziomego przesunięcia”.46.Jak można wytłumaczyć wyniki badań wskazujące, że rola czynników genetycznych w wyznaczaniu różnic indywidualnych wzrasta z wiekiem?47.Rola temperamentu w rozwoju psychicznym.48.Psychometryczne podejście do diagnozy rozwoju.49.„Diagnoza dynamiczna” [ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl centka.pev.pl
.PYTANIA:PYTANIA:1.Definicja emocji.2.Różnicowanie się emocji we wczesnym dzieciństwie.3.Interioryzacja źródeł emocji.4.Rozwój potrzeb emocjonalnych, przykłady.5.Ku czemu powinny zmierzać oddziaływania wychowawcze dotyczące funkcjonowania emocjonalnego dziecka?6.Różnica między potrzebami emocjonalnymi a potrzebami związanymi z systemem poznawczym.7.Źródła emocji, zmiany rozwojowe.8.Funkcje emocji.9.Wpływ emocji na procesy poznawcze.10.Formy przejawiania się emocji:11.Główne kierunki zmian w rozwoju emocjonalnym:12.Główne kierunki zmian rozwojowych w zakresie percepcji społecznej.13.Decentracja interpersonalna.14.Oddziaływania wychowawcze sprzyjające rozwojowi decentracji interpersonalnej u dziecka.15.Zmiany rozwojowe w zakresie rozwoju kontaktu i interakcji społecznych.16.Jak w miarę rozwoju dzieci zmienia się rola dorosłego w ich wzajemnych interakcjach?17.Główne etapy rozwoju ocen moralnych wg koncepcji Piageta.18.Realizm moralny.19.Przejawy heteronomii moralnej.20.Studia rozwoju moralnego wg Kohlberga.21.Co to jest osobowość?22.Zmiany w toku rozwoju wiedzy o świecie.23.Samowiedza, ja realne, ja idealne.24.Warunki powstawania u dziecka pojęcia „ja”.25.Jak zmieniają się z wiekiem źródła samowiedzy?26.Jak zmieniają się z wiekiem funkcje samowiedzy?27.Jakie właściwości struktury „ja” sprzyjają motywacji jednostki do rozwoju?28.Interioryzacja źródeł samowiedzy.29.Rozwój funkcji samowiedzy.30.Koncepcja E.Eriksona - psychospołeczna teoria rozwoju osobowości.31.Koncepcja J.Marcia - teoria osiągania tożsamości.32.Zmiany w zakresie potrzeb + rozwój tożsamości.33.Rozwój systemu motywacyjnego, potrzeby, tendencje rozwojowe.34.Podstawowe osiągnięcia rozwojowe wieku niemowlęcego.35.Podstawowe osiągnięcia rozwojowe wieku poniemowlęcego.36.Podstawowe osiągnięcia rozwojowe wieku przedszkolnego.37.Podstawowe składniki dojrzałości szkolnej.38.Podstawowe osiągnięcia rozwojowe wieku młodszego szkolnego 11-12 lat.39.podstawowe osiągnięcia rozwojowe wieku dorastania, kierunki zmian rozwojowych.40.Okres dorosłości.41.Wiek średni.42.Starość.43.Podstawowe osiągnięcia rozwojowe młodszego wieku szkolnego w zakresie rozwoju procesów poznawczych.44.Podstawowe osiągnięcia rozwojowe młodszego wieku szkolnego w zakresie rozwoju społeczno - emocjonalnego.45.Zjawisko „poziomego przesunięcia”.46.Jak można wytłumaczyć wyniki badań wskazujące, że rola czynników genetycznych w wyznaczaniu różnic indywidualnych wzrasta z wiekiem?47.Rola temperamentu w rozwoju psychicznym.48.Psychometryczne podejście do diagnozy rozwoju.49.„Diagnoza dynamiczna” [ Pobierz całość w formacie PDF ]